Designed and built with care, filled with creative elements

Top

Trenerzy NODN SENSOS

Katarzyna Zając-Malinowska

Certyfikowana tutorka, filololożka angielska z ponad 20-letnim doświadczeniem w edukacji, brainolog – pomaga w budowaniu i zarządzaniu dobrostanem w życiu osobistym i zawodowym.

Dyrektorka Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli „Sensos”. Prowadzi także komercyjną placówkę edukacyjną „Pracownia Kompetencji”, w której wspiera nastolatki i dorosłych w rozwijaniu kompetencji uczenia się i odporności psychicznej. Pracuje z liderami w branży edukacyjnej, jest wykładowczynią na studiach podyplomowych ``Neurozarządzanie`` na PJATK w Warszawie. Współautorka metody Happy Me™ oraz innowacyjnego programu rozwijania kompetencji przyszłości dla dzieci i młodzieży. Współpracuje z Europejskim Instytutem Brainologii.

Pasjonatka uczenia się, ze szczególnym uwzględnieniem tego, jak aktualna wiedza o mózgu i zachodzących w nim procesach wpływa na poprawę jakości życia osobistego i zawodowego. Absolwentka wielu kursów i szkoleń w obszarze m.in. neurodydaktyki, empatycznej komunikacji, neurocoachingu, oceniana kształtującego kompetencje czy podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach.

Specjalizuje się w projektowaniu autorskich narzędzi psychoedukacyjnych - kart i gier szkoleniowych - opartych o psychologię pozytywną, ukierunkowanych na odkrywanie i rozwijanie sił wewnętrznych oraz wzmacnianie odporności psychicznej nastolatków i dorosłych.

Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk

Od 15 lat pracuję jako przedsiębiorczy pedagog, certyfikowany trener ze specjalnością prowadzenia szkoleń dla kadr systemu oświaty. Jestem założycielką pracowni uczenia się dla dzieci i młodzieży, w której mają miejsce: uczenie się od siebie nawzajem, zgodność z indywidualną strategią uczenia się, odprężenie ciała i uspokojenie umysłu, zaangażowanie pełni zmysłów i wyobraźni oraz emocji, przerwy na aktywność ruchową, zaszczepienie radości uczenia się, wykorzystanie nowoczesnych technik nauczania i uczenia się, budzenie entuzjazmu, motywacji i humor. W uczniu widzę nie tego, kim jest, ale kim może być.
W pracy z dziećmi jestem taka jak uczniowie, których chcę uczyć i wychowywać.

Mam nadzieję, że zainspirowałam Cię do zmiany i stosowania partnerskiej, podmiotowej dydaktyki?

Zapraszam do współpracy.

Kasia Zając-Malinowska

anglistka, trener strategii uczenia się