Trenerzy NODN SENSOS

Katarzyna Zając-Malinowska
Brainolożka - ekspertka zarządzania dobrostanem. Tutorka, trenerka myślenia pytajnego i strategii uczenia się, filolożka angielska z ponad 20-letnim doświadczeniem.
Prowadzi Pracownię Kompetencji w Łomży, w której pomaga nastolatkom odnaleźć pewność siebie oraz skuteczność w uczeniu się.
Projektuje angażujące szkolenia dla nauczycieli w obszarze nowoczesnej, empatycznej edukacji. Tworzy narzędzia do budowania szczęścia i odporności psychicznej dla nastolatków i dorosłych.
Przybliża aktualną wiedzę o funkcjonowaniu mózgu, obala neuromity. Promuje komunikację w duchu NVC i oddolne zmiany w edukacji.
W NODN Sensos pełni funkcję dyrektora.

Magdalena Niedźwiecka-Anuszczyk
Od 15 lat pracuję jako przedsiębiorczy pedagog, certyfikowany trener ze specjalnością prowadzenia szkoleń dla kadr systemu oświaty. Jestem założycielką pracowni uczenia się dla dzieci i młodzieży, w której mają miejsce: uczenie się od siebie nawzajem, zgodność z indywidualną strategią uczenia się, odprężenie ciała i uspokojenie umysłu, zaangażowanie pełni zmysłów i wyobraźni oraz emocji, przerwy na aktywność ruchową, zaszczepienie radości uczenia się, wykorzystanie nowoczesnych technik nauczania i uczenia się, budzenie entuzjazmu, motywacji i humor. W uczniu widzę nie tego, kim jest, ale kim może być.
W pracy z dziećmi jestem taka jak uczniowie, których chcę uczyć i wychowywać.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Cię do zmiany i stosowania partnerskiej, podmiotowej dydaktyki?
Zapraszam do współpracy.
Kasia Zając-Malinowska
anglistka, trener strategii uczenia się