KARTY DOBROSTANU
Happy Me™️
24 karty z inspiracjami i metaforycznymi obrazami do dostrzegania szczęścia w życiu nastolatka
Czym są karty dobrostanu?
Karty są wszechstronnym narzędziem psychoedukacyjnym dającym możliwości wzmocnienia psychicznego dobrostanu. Rozwijają myślenie krytyczne i sprawczość w zakresie budowania rezyliencji i osobistego szczęścia.
ZALETY KART HAPPY ME™️
Tworzą przestrzeń do wzmacniania młodego człowieka w sześciu obszarach, w których mieszka szczęście i zadowolenie z życia. Obrazy i teksty zostały zaprojektowane z myślą o młodzieży, stworzone we współpracy z dziećmi z kursów rozwijania kompetencji przyszłości, i były przez nie testowane.
Prezentowana talia kart składa się z 24 metaforycznych obrazów i 24 drogowskazów na temat sił wewnętrznych człowieka:
Opanowanie środowiska
to umiejętności reagowania na otoczenie i zarządzania codziennymi sprawami, zdolność do tworzenia sytuacji, które przynoszą nam osobiste korzyści.
Samoakceptacja
to posiadanie pozytywnego nastawienia do siebie. Obejmuje także nasze negatywne aspekty, jak również trudne doświadczenia z przeszłości, które przy samoakceptacji nie powodują dyskomfortu.
Rozwój osobisty i cel w życiu
to możliwość maksymalnego wykorzystania talentów i zdolności. A cel jaki nadajemy naszemu istnieniu oznacza zdolność do budowania marzeń i celów.
Autonomia i pozytywne relacje
to zdolność do angażowania się w znaczące relacje z innymi, oparte na empatii, oraz podejmowanie decyzji bez uzależnienia ich od opinii innych.
Dla kogo są Karty Dobrostanu?
Oto narzędzie oparte na strategiach profilaktycznych i stanowi doskonałą pomoc dydaktyczną dla wychowawców, trenerów, terapeutów, nauczycieli, pedagogów, psychologów i innych specjalistów do pracy z dziećmi i młodzieżą.
KARTY DOBROSTANU HAPPY ME™️
Karty są efektem pracy specjalistek – brainolożek, które wykorzystały wiedzę z obszaru psychologii pozytywnej, pracy z obrazem i metaforą, coachingu oraz najnowszych badań z zakresu neurobiologii i kognitywistyki.
Praca z kartami jest propozycją rozwoju osobistej drogi – doświadczania strategii, które zapewniają dzieciom dobre samopoczucie.